sombra derecha
sombra izquierda
sombra

08/10 Coruña10

Avisos

08/10 Coruña10

6 octubre, 2017

O vindeiro domingo, 8 de outubro, disputarase a carreira “Coruña 10” entre a glorieta do Millennium e a da Torre de Hércules.
Dende as 07:30 horas, cortarase ao tráfico o tramo comprendido entre Manuel Murguía e a Avda. de Bos Aires. Por este motivo, as liñas 3, 3A e 7 circularán por:

Avda. da Habana -> Praza de Portugal -> Alfredo Vicenti -> Praza de Pontevedra

A partir das 09:45 horas, está previsto o corte, en ambos sentidos de circulación, do Paseo Marítimo entre a glorieta de Gerardo Porto/Rolda de Outeiro e a glorieta da Torre de Hércules. Ata que se abra ao tráfico o devandito circuíto, as liñas 3, 3A, 4, 6, 6A, 7 e 11 pasarán a circular por:

San Andrés -> rúa do Sol -> Hospital -> Praza de España -> Orillamar

A partir deste punto:

As liñas 3 e 3A baixarán cara Durmideiras

As liñas 4, 6, 6A, 7 continuarán polo seu itinerario habitual cara Avda. de Hércules

A liña 11 circulará por Avda. de Navarra e Rolda de Monte Alto para incorporarse ao seu itinerario habitual na glorieta de Alcalde Sanjurjo/Avda. de Hércules.
A liña 3, en sentido de circulación de Durmideiras cara a Praza de Pontevedra, ao non poder continuar polo Paseo Marítimo, regresará por:

Avda. de Navarra -> rúa da Torre -> Praza de España -> Panadeiras -> San Andrés
Está previsto que, a partir das 12:00 horas, aproximadamente, se reabra ao tráfico o tramo comprendido entre:

Avda. de Bos Aires (glorieta das Catalinas) e a glorieta da Torre de Hércules

A partir dese momento, as liñas que circulan polo devandito tramo recuperarán o seu itinerario habitual, aínda que o comprendido entre Casa da Auga e Praza de Portugal permanecerá pechado ao tráfico ata as 14:30 horas, aproximadamente.

Rogamos desculpas polas molestias.


El próximo domingo, 8 de octubre, se disputará la carrera “Coruña 10″ entre la glorieta del Millennium y la de la Torre de Hércules.
Desde las 07:30 horas se cortará al tráfico el tramo comprendido entre Manuel Murguía y la Avda. de Buenos Aires. Por este motivo las líneas 3, 3A y 7 circularán por:

Avda. de la Habana -> Plaza de Portugal -> Alfredo Vicenti -> Plaza de Pontevedra
A partir de las 09:45 horas está previsto el corte, en ambos sentidos de circulación, del Paseo Marítimo entre la glorieta de Gerardo Porto/Ronda de Outeiro y la glorieta de Torre de Hércules. Hasta que se abra al tráfico dicho circuito, las líneas 3, 3A, 4, 6, 6A, 7 y 11 pasarán a circular por:

San Andrés -> C/ Sol -> Hospital -> Plaza de España -> San Amaro

A partir de este punto:

Las línea 3 y 3A bajará hacia Adormideras

Las líneas 4, 6, 6A, 7 continuarán por su itinerario habitual hacia la Avda. de Hércules

La línea 11 circulará por Avda. de Navarra y Ronda de Monte Alto para incorporarse a su itinerario habitual en la glorieta de Alcalde Sanjurjo/Avda. de Hércules.
La línea 3, en sentido de circulación de Adormideras hacia Plaza de Pontevedra, al no poder continuar por el Paseo Marítimo, regresará por:

Avda. de Navarra -> calle de la Torre -> Plaza de España -> Panaderas -> San Andrés
Está previsto que a partir de las 12:00 horas, aproximadamente, se reabra al tráfico el tramo comprendido entre:

Avda. de Buenos Aires (glorieta de las Catalinas) y la glorieta de la Torre de Hércules

A partir de ese momento las líneas que circulan por dicho tramo recuperarán su itinerario habitual, si bien el comprendido entre la Casa del Agua y Plaza de Portugal permanecerá cerrado al tráfico hasta las 14:30 horas, aproximadamente.

Rogamos disculpas por las molestias.