sombra derecha
sombra izquierda
sombra

Domingo 6 de outubro, Carreira “Coruña 10”

Avisos

Domingo 6 de outubro, Carreira “Coruña 10”

4 octubre, 2019

O próximo domingo, 6 de outubro, disputarase a carreira “Coruña 10″ entre a glorieta do Millennium e a da Torre de Hércules.
Dende as 7:30 horas cortarase ao tráfico o tramo comprendido entre Manuel Murguía e a Avda. de Bos Aires. Por este motivo as liñas 3, 3A e 7 circularán pola Avda. da Habana, P. de Portugal, Alfredo Vicenti e P. de Pontevedra.
A partir das 9:45 horas está previsto o corte, en ambos sentidos de circulación, do Paseo Marítimo entre a glorieta de Gerardo Porto/Rolda de Outeiro e a glorieta de Torre de Hércules. Ata que se abra ao tráfico dito circuíto, as liñas 3A, 4, 6, 6A e 11 pasarán a circular por San Andrés, R/ Sol, Hospital, P. de España e San Amaro a partir de onde a liña 3A baixará ata Durmideiras. A liña 4, continuará por Santo Tomás en dirección á Avda. de Hércules Mercado; e as liñas 6, 6A e 11 continuarán pola Avda. de Navarra, Rolda de Monte Alto e Avda. de Hércules.
A liña 3, en sentido de circulación de Durmideiras dirección P. de Pontevedra, ao no poder continuar polo Paseo Marítimo, regresará por Avda. de Navarra, rúa da Torre, P. de España, Panadeiras e San Andrés.
Está previsto que a partir das 12:00 horas, aproximadamente, reábrase ao tráfico o tramo comprendido entre a Avda. de Bos Aires (glorieta das Catalinas) e a glorieta da Torre de Hércules. A partir dese momento as liñas que circulan por dicho tramo recuperarán o seu percorrido habitual, se ben o comprendido entre a Casa da Auga e P. de Portugal permanecerá cerrado ao tráfico ata as 14:30 horas, aproximadamente.

Rogamos desculpas polas molestias.


El próximo domingo, 6 de octubre, se disputará la carrera “Coruña 10″ entre la glorieta del Millennium y la de la Torre de Hércules.
Desde las 7:30 horas se cortará al tráfico el tramo comprendido entre Manuel Murguía y la Avda. de Buenos Aires. Por este motivo las líneas 3, 3A y 7 circularán por la Avda. de la Habana, P. de Portugal, Alfredo Vicenti y P. de Pontevedra.
A partir de las 9:45 horas está previsto el corte, en ambos sentidos de circulación, del Paseo Marítimo entre la glorieta de Gerardo Porto/Ronda de Outeiro y la glorieta de Torre de Hércules. Hasta que se abra al tráfico dicho circuito, las líneas 3A, 4, 6, 6A y 11 pasarán a circular por San Andrés, C/ Sol, Hospital, P. de España y San Amaro a partir de donde la línea 3A bajará hacia Adormideras. La línea 4, continuará por Santo Tomás hacia la Avda. de Hércules Mercado. Y las líneas 6, 6A y 11 continuarán por la Avda. de Navarra, Ronda de Monte Alto y Avda. de Hércules.
La línea 3, en sentido de circulación de Adormideras hacia P. de Pontevedra, al no poder continuar por el Paseo Marítimo, regresará por Avda. de Navarra, calle de la Torre, P. de España, Panaderas y San Andrés.
Está previsto que a partir de las 12:00 horas, aproximadamente, se reabra al tráfico el tramo comprendido entre la Avda. de Buenos Aires (glorieta de las Catalinas) y la glorieta de la Torre de Hércules. A partir de ese momento las líneas que circulan por dicho tramo recuperarán su itinerario habitual, si bien el comprendido entre la Casa del Agua y P. de Portugal permanecerá cerrado al tráfico hasta las 14:30 horas, aproximadamente.

Rogamos disculpas por las molestias.