sombra derecha
sombra izquierda
sombra

Servizos especiais Festas María Pita 2018

Avisos

Servizos especiais Festas María Pita 2018

31 julio, 2018

Concertos na Praza de María Pita:

Os días 1, 2, 3 e 4 de agosto á finalización dos concertos, prevista para as 00:30 horas, disporase dun dispositivo especial con saídas dende Porta Real, consistindo en:

🚌 Unha liña identificada como 1 que de cobertura ás zonas da Palloza, Gaiteira, Os Castros, Castrillón e Avda. de Monelos.
🚌 Unha liña identificada como 1A para as zonas de Catro Camiños, Salvador de Madariaga, Mato Grande e Eirís.
🚌 Unha liña identificada como 3A que de servizo ás zonas de Labañou e Os Rosales.
🚌 Unha liña identificada como 6 que saíndo de Porta Real entrará por Juana de Vega á Praza de Pontevedra, Avda. de Fisterra, Ventorrillo e Meicende.
🚌 Unha liña identificada como 7 que saíndo de Porta Real entrará por Juana de Vega para dar servizo ás zonas de Peruleiro, Rolda de Outeiro, Ventorrillo e Vila de Negreira.
🚌 Unha liña identificada como 11 que saíndo de Porta Real entrará por Juana de Vega, Praza de Pontevedra, Juan Flórez, Pla y Cancela para dar servizo á zona de Os Mallos.
🚌 Unha liña identificada como 21 para dar cobertura a Ramón y Cajal, Pablo Picasso, Birloque e Novo Mesoiro.
🚌 A partires da 01:30 horas entrarán en servicio os dous “Búhos”, un no sentido de circulación habitual: Labañou – Rolda de Outeiro – Birloque, e outro no sentido inverso: Os Castros – Castrillón – Monelos – Eirís.

Noroeste Pop Rock:

🚌 Os días 7, 8, e 9 de agosto celebraranse concertos en diversos escenarios. Como consecuencia porase en servizo dous “Búhos”, un no sentido de circulación habitual: Labañou – Rolda de Outeiro – Birloque, y outro no sentido inverso: Os Castros – Castrillón – Monelos – Eirís, saíndo o primeiro ás 23:30 e o último ás 01:30 horas.
🚌 Os días 10 e 11, os concertos celebraranse na praia de Riazor. Por tal motivo  porase en servizo dous “Búhos”, un no sentido de circulación habitual: Labañou – Rolda de Outeiro – Birloque, e outro no sentido inverso: Os Castros – Castrillón – Monelos – Eirís, saíndo o primeiro ás 23:30 e o último ás 05:00 horas. Do mesmo xeito, instalarase unha parada provisional no Paseo Marítimo, á altura da coira antes da intersección con Modesta Goicouría.

Batalla Naval:

🚌 O día 14 con motivo da celebración da Batalla Naval porase o servizo nocturno cun intervalo de 15 minutos saíndo o primeiro ás 00:30 horas. A partir da 01:30h quedarán dous buses en servizo cunha frecuencia de 30 minutos  sendo a última saída ás 05:00 horas.


Conciertos en la Plaza de María Pita:

Los días 1, 2, 3 y 4 de agosto a la finalización de los conciertos, prevista para las 00:30 horas, se dispondrá un dispositivo especial con salidas desde Puerta Real, consistiendo en:

🚌 Una línea identificada como 1 que dé cobertura a las zonas de Palloza, Gaiteira, Os Castros, Castrillón y Avda. de Monelos.
🚌 Una línea identificada como 1A para las zonas de Cuatro Caminos, Salvador de Madariaga, Mato Grande y Eirís.
🚌 Una línea identificada como 3A que dé servicio a las zonas de Labañou y Los Rosales.
🚌 Una línea identificada como 6 que saliendo de Puerta Real entrará por Juana de Vega a Plaza de Pontevedra, Avda. de Fisterra, Ventorrillo y Meicende.
🚌 Una línea identificada como 7 que saliendo de Puerta Real entrará por Juana de Vega para dar servicio a las zonas de Peruleiro, Ronda de Outeiro, Ventorrillo y Villa de Negreira.
🚌 Una línea identificada como 11 que saliendo de Puerta Real entrará por Juana de Vega, Plaza de Pontevedra, Juan Flórez, Pla y Cancela para dar servicio a la zona de Os Mallos.
🚌 Una línea identificada como 21 para dar cobertura a Ramón y Cajal, Pablo Picasso, Birloque y Novo Mesoiro.
🚌 A partir de la 01:30 horas entrarán en servicio los dos Búhos, uno en el sentido de circulación habitual: Labañou – Ronda de Outeiro – Birloque, y otro en el inverso: Os Castros – Castrillón – Monelos – Eirís.

Noroeste Pop Rock:

🚌 Los días 7, 8, y 9, de agosto se celebrarán conciertos en diversos escenarios. Como consecuencia se pondrán en servicio dos Búhos, uno en el sentido de circulación habitual: Labañou – Ronda de Outeiro – Birloque, y otro en el inverso: Os Castros – Castrillón – Monelos – Eirís, saliendo el primero a las 23:30 y el último a las 01:30 horas.
🚌 Los días 10 y 11, los conciertos se celebrarán en la playa de Riazor. Por tal motivo se pondrán en servicio dos Búhos, uno en el sentido de circulación habitual: Labañou – Ronda de Outeiro – Birloque, y otro en el inverso: Os Castros – Castrillón – Monelos – Eirís, saliendo el primero a las 23:30 y el último a las 05:00 horas. Asimismo se instalará una parada provisional en el Paseo Marítimo, a la altura de la coraza antes de la intersección con Modesta Goicouría.

Batalla Naval:

🚌 El día 14 con motivo de la celebración de la Batalla Naval se pondrá el servicio nocturno con un intervalo de 15 minutos saliendo el primero a las 00:30 horas. A partir de la 01:30 quedarán dos buses en servicio con una frecuencia de 30 minutos  siendo la última salida a las 05:00 horas.